[talk-cz] MTB Mapa na HTTPS

Martin Tesar osmmtb na gmail.com
Úterý Září 14 15:23:13 UTC 2021

Ahoj Vláďo,

díky za zprávu a za to, že mapuješ.

Určitě to půjde, visí to na tom, že se tomu nevěnuju. Je to jak píšeš,
poslední aktualizace byla loni v létě. Pak jsme to skoro rozchodili v zimě,
ale nedotáhli do konce. Trochu se v tom teď vrtáme, tak snad to brzo bude,
ale bojím se slibovat nějaký termín.

Integrace by šla, minimálně můžeme vyrábět overlay s MTB úseky, tak jako
vyrábíme overlay s turistickými trasami (na mtbmap.cz v přepínači vrstev
zapnout _OverlayHiking_ a přepnout nějakou jinou základní mapu, ať je to
lépe vidět). Je to jen o čase/motivaci. Každopádně když vidím zájem, roste
i motivace :)

Martin