[talk-cz] Kontejnery na elektrospotřebiče Asekol

Petr Havel pe.havel na gmail.com
Středa Září 1 14:51:50 UTC 2021

Dobrý den,

všiml jsem si, že v mapách nejsou zaneseny kontejnery na elektrospotřebiče,
které spravuje organizace ASEKOL. Na webu mají seznam a mapu umístění
kontejnerů <https://www.asekol.cz/sberna-mista/#>, konkrétně 3954 ks
veřejně přístupných kontejnerů (mají i další kategorie, které už nejsou tak
zajímavé - např. sběrné dvory).
Napadlo mě, zda by nebylo možné se s nimi pokusit spojit a získat data
pozic kontejnerů, které by šly hromadně do OSM naimportovat. A ideálně i
automatizovaně aktualizovat. Předpokládám, že by mohli mít zájem o
prezentaci jejich kontejnerů na OSM mapách.
Nevím, zda a kdo může za OSM CZ mapy vyjednávat.

Předem díky za prozkoumání.
Petr Havel

P.S. Čerstvě jsem se zaregistroval do mailové skupiny, neznám postupy a
chování, tak mě kdyžtak, prosím, nasměrujte. Díky :-)