[talk-cz] Kontejnery na elektrospotřebiče Asekol

Petr Havel pe.havel na gmail.com
Sobota Září 18 20:59:47 UTC 2021

Zdravím,
já bych si na to netroufl, bohužel na to v tuto chvíli nemám ani
zkušenosti, ani čas (jsem rád, že aspoň občas něco zanesu do map).
Byl to nápad ve chvíli, kdy jsem vkládal kontejner ručně - říkal jsem, si,
že kdo umí provádět importy dat, tak by to mohlo být zajímavé získat
všechny kontejnery najednou, než to zanášet postupně ručně.

Pěkný den,
Petr Havel