[talk-cz] Kontejnery na elektrospotřebiče Asekol

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Pátek Září 3 11:39:30 UTC 2021

Zdravim, ted se zrovna zacalo resit kontejnery s EkoKom. Pokud se do toho
chcete pustit, klidne muzete, podklady viz archiv talk-cz. Nejvic
zkusenosti z praxe ma asi Mirek Suchy.

Hezky den tom.k