[Talk-dk] Domænet openstreetmap.dk - og hvilken mailigliste bruger vi?

Janus Sandsgaard janus at janus.dk
Tir Okt 21 21:51:22 BST 2008

Hej alle

Jeg lige fortælle, at jeg har købt domænet openstreetmap.dk.

Er klar over (kan se på wikien) at det tidligere har været købt uden
vist nogensinde at blive brugt til noget -  men jeg synes alligevel det
er bedst at have det på hånden til når vi en dag får en god ide med det.

Foreløbig har jeg bare sat det til at pege på openstreetmap.org.

PS: Kan at at der for nylig er blevet oprettet en mailingliste på
talk-dk at openstreetmap.org. Er der en pointe i at have både dén og
Google-gruppen - forskellige sprog eller formål eller noget? Umiddelbart
giver det mening at samle alle OSM-aktiviteter under samme domæne.

Mvh
Janus