[Talk-dk] hjælpe projektet?

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.au.dk
Tir Nov 3 09:50:20 GMT 2009

On 03/11/2009, at 04.44, Bo Herrmannsen wrote:

> men det korte er at jeg savner en step-by-step guide til hvordan man
> sætter
> sin pda op. og på grund af mit job skal punkter som stoppesteder kunne
> klares ved klik på ikon... redigering undervejs er simpelthen for
> farligt og
> for tidskrævende

Jeg kan desværre ikke hjælpe med opsætningen af din pda. Men hvis du
har et digitalkamera kan du bruge det. Man skal blot sørge for at
tiden på kameraet er synkroniseret med GPS'en, så kan man load'e
billederne ind i JOSM oven i sit GPS trace. Se videoen her:

http://showmedo.com/videotutorials/video?name=1800040&fromSeriesID=180

Man kan gøre det samme med lydfiler, hvis man har en transportabel
digital lydoptager.

Mvh,
Morten (mok0)