[Talk-dk] Ny på linjen - og cykelstier igen

Morten Siebuhr sbhr at sbhr.dk
Fre Nov 6 14:59:01 GMT 2009

On Fri, 2009-11-06 at 15:32 +0100, Morten Siebuhr wrote:
> [...]

Fedt!

> Bestemt ikke en køn løsning -- specielt siden både OSMA og CycleMap
> stort set viser det rigtigt...

Det var ikke specielt klart. Een tur til: Både OSMA og CycleMap viser
allerede vejene med cykelstier, hvis de er tagget så (cycleway=...). De
nye cykelstier er redundant information og tjener IMHO ikke noget formål
ud over at gøre kortet mere forvirrende.

Måske skulle det blive ligesom cycleway=..., per:

	http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Proposed_features/Sidewalk

Ja.

--
Morten Siebuhr