[Talk-dk] Cykelstier - København

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Man Nov 16 13:26:57 GMT 2009

Den 16. nov. 2009 14.03 skrev Freek <freek_osm at vanwal.nl>:

> Har du kontaktet ham/hende via OSM's mailsystem?

Ja, altså... På opfordring ved jeg at han meldte sig på denne liste for
nylig. Han startede faktisk nærværende tråd - med en beskrivelse af hvilket
arbejde han var i gang med og planlagde at bidrage med på OSM. Siden har han
ikke lagt yderligere indlæg, men uanfægtet gået frem nøjagtig hvad han
beskrev at han ville gøre. Hans udmelding om at dobbeltarbejde var o.k.
betyder vel ikke at det er det, han stiler efter.

Så jeg håbede på at prikke til ham uden at råbe hans navn ud over det hele
:-)

Civilingeniør ph.d. Claus Hindsgaul
Edvard Thomsens Vej 19, 5. th
DK-2300 KBH S