[Talk-dk] Cykelstier - København

Morten Kjeldgaard mok at bioxray.dk
Man Nov 16 14:36:36 GMT 2009

Claus Hindsgaul wrote:

> Men mens vi snakker er nogen i gang med på at tilføje og sammenflette
> skyggestier i København på fuld kraft. Det er nok ikke på baggrund af

Jeg synes lige jeg vil indskyde at det efter min mening ikke er i orden at
man laver store og vidtrækkende ændringer i kortet uden det er diskuteret
her på listen, og at der er opnået enighed herom.

De oprindelige OSM definitioner er meget præget af at de er udviklet i
England, og den givne definition for cykelstier passer ikke umiddelbart på
danske forhold. Mange har en fornuftig mening om hvordan det skal gøres, og
jeg synes det er rimeligt at alle er med til at få deres synspunkter frem
inden "nogen" laver en de facto beslutning, som i værste fald skal laves om
igen på et senere tidspunkt.

Endvidere er det vel ikke sådan, at Københavnske cykelstier er anderledes
end ditto andre steder landet.

Dette skal hermed være en opfording til denne "nogen" om lige at klappe
hesten så vi kan blive enige, inden man går amok med JOSM.

Mvh,
Morten