[Talk-dk] Cykelstier - København

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Man Nov 16 18:04:51 GMT 2009

Hej Rasmus

Det er rigtig mht risiko for fejl, har dog lige dette en stavl veje i
lokalområdet, fordi den separate cykelsti ved en vej ikke var tagget
ordenligt ved sideveje.

Det jeg mente med gætte afstanden imellem vej og cykelsti, vælger jeg udfra
hvordan det ser ud, ligesom broer over andre veje. Da det ellers ser totalt
mystik ud i renderingen.

Hygge
Jens (winbladh)

Den 16. nov. 2009 18.49 skrev Rasmus Vendelboe
<r.vendelboe+osm at gmail.com<r.vendelboe%2Bosm at gmail.com>

Jens K. Winbladh
Brynet 51, 6000 Kolding
Tlf. 26 15 09 26