[Talk-dk] Cykelstier - København

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Man Nov 16 17:49:17 GMT 2009

Hej Jens,

Du skrev: "Der er også en stor risiko for fejl, da man bliver nød til at
gætte afstanden imellem vej og cykelsti (der hvor der er græs imellem)."

Det er et ret ligegyldigt problem. Du har i forvejen en standard afvigelse
på omkring 7m, på dine GPS traces, så hvis vejen i forvejen ligger "det
forkerte sted" så gør din cykelsti også, uanset om du så har placeret den
korrekt ift. vejen. :)

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe