[Talk-dk] Er tilladelsen god nok?

Frank Sørensen frank at jkelloggs.dk
Tir Nov 17 17:17:57 GMT 2009

Hej Esben,
som jeg ser det, har du grebet det helt korrekt an. Som de også skriver i
deres betingelser, må indholdet på deres site ikke kopieres, ændres eller
reproduceres uden skriftlig tilladelse fra SDU - og det vil jeg da umiddelbart
mene, at du har fået med det svar, som de har givet. Er det noget specielt i
deres svar, som stadig giver dig anledning til usikkerhed?
Når de har sagt, at de ikke er imod - så har de trods taget stilling til det -
og så vurderer jeg, at det ligger inden for det rimelige. Men hvis du stadig
ikke selv er 100% sikker, så kan du stille dem det opklarende spørgsmål: "Skal
det så forstås som et ja til, at kortet må lægges ind i OSM?" eller noget i
den stil.

Mvh. Frank

PS. Jeg har formentlig snart nyt i sagen om KMS. Jeg vil lige vente med at
fremlægge detaljerne ind til jeg har fået svar fra et par personer, som jeg
har kontaktet - men meget tyder på, at vi ikke får behov for at finde det helt
store viskelæder frem.