[Talk-dk] tilladelser

Frank Sørensen frank at jkelloggs.dk
Tir Nov 17 20:04:11 GMT 2009

Jeg har kigget lidt på wiki'en for at se, om der er et potentiale ved at bruge
den til en sådan opsamling. Og umiddelbart er der jo den her side:

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue

Det ser ud til at være en central oversigt over importerede datasæt i OSM. I
oversigten er det angivet, hvor datasættene kommer fra og under hvilke
betingelser udvalgte datasæt er frigivet. Der ser også ud til at være
forskellige eksempler på links til skriftlige kilder, hvor man kan se de
nærmere detaljer om et datasæts baggrund.

Kunne det være en mulighed?

Mvh. Frank