[Talk-dk] Sammendrag af Talk-dk, Vol 7, Udgave 19

Jesper Henriksen jesper at catnet.dk
Tir Nov 24 10:18:36 GMT 2009

On Sat, Nov 21, 2009 at 05:12:20PM +0100, Niels Beck wrote:
> Jeg har udelukkende lavet cykelstier, hvor der ikke var i forvejen!
> Jeg har ikke ændret i eksisterende materiale!

Ahh, det er jeg nu ikke sikker på at du har ret i. Jeg har selv i sin
tid sat cycleway=lane på strækningen Nordre Ringvej, Herlev Ringvej,
Glaxsaxe Ringvej, Buddingevej. Det har du fjernet og erstattet med
parallelle highway=cycleway's. Jeg cykler den vej hver dag og har
efterhånden et ret godt overblik over hvordan cykelstien er hele vejen.
Noget af vejen kan jeg godt være enig i at seperat highway=cycleway er
rigtigt, specielt på nogle strækninger ved Herlev hvor der et et højt
støjhegn mellem vej og cykelsti. Andre steder vil jeg dog mene at
cycleway=lane eller cycleway=track (afhængigt af tolkning) giver bedre
mening. Jeg er nysgerrig efter om du har lavet dine ændringer efter selv
at have cyklet hele vejen?

Jeg retter det gerne til når/hvis vi får koncencus om hvordan tingene
skal gøres. Og iøvrigt hvis der er andre ting som nogen gerne vil have
målt op langs den strækning, så skal jeg gerne gøre det :)

--
Jesper Henriksen <jesper at catnet.dk>