[Talk-dk] Forslag til retningslinjer for cykelstier

Alexander Hunziker alex.hunziker at gmail.com
Lør Nov 28 17:51:39 GMT 2009

> Jeg er så småt begyndt at lægger cycleway=xxx ind de få steder hvor jeg er
> stedkendt, og hvor jeg ikke kommer til at redigere i forkerte "lanes" eller
> skyggestier. Hvordan kommer vi videre med tilbagerulning af Niels's
> skyggestier? Der er postet lister over changesets, men hvordan kommer vi af
> med dem??

Jeg synes det gøres bedst manuel. Det ville være godt hvis Niels selv
hjælper med at slette nogle, jeg vil også gerne hjælpe i denne områder
i KBH som jeg kender. Selv uden changeset-listen er de meget nemt at
finde på Cyclemap-en. Jeg synes dog at det er vigtigt at man samtidig
med at slette skyggestierne sætter de rigtige tags på hovedvejen for
at undgå at vi taber information.

MVH,
Alexander