[Talk-dk] Forslag til retningslinjer for cykelstier

Kim Foder kim at foder.dk
Man Nov 30 20:28:26 GMT 2009

Hej

Jeg har ikke bidraget så meget til denne diskussion da en stor del af
den har været ret specifik for København hvor jeg ikke er ret stedkendt.

Jeg syns Claus' sidste forslag lyder som et godt kompromis. Der skal nok
være noget der ikke passer så godt, men så må vi tage det op til
overvejelse efterhånden som det dukker op.

Så lad os prøve at bruge disse regler og se hvad der kommer ud af det.

Kim Foder