[Talk-dk] Kystlinie

Ole Nielsen on-osm at xs4all.nl
Fre Dec 3 16:28:01 GMT 2010

Det betyder bare at de downloadede kystlinier ikke danner en lukket
polygon og det skaber JOSM sig åbenbart lidt over. Ignorer bare den
fejlmelding.

Derimod er jeg lidt forundret over den megarelation 938868, som
kystlinien er medlem af. Den er tagget type=multipolygon og
land_area=administrative, men ingen navne eller lignende. Hvad er ideen
med den? Den giver advarsler i JOSM Validator, da der ikke er outer
eller inner roles, hvilket ellers kræves ved multipolygoner.

Ole / polderrunner