[Talk-dk] Bing ortofotos til brug for OSM

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Man Dec 6 21:29:24 GMT 2010

Hej

Fedt link du havde der Rasmus. Havde gættet at Bing luftfoto i Kolding var
fra omkring 2007.

Jeg kan se at flere at de bygninger jeg har tracet fra Yahoo, er helt vildt
anderledes på Bing, F.eks. større og skæve.
Ellers vil jeg sige at Bing ligger pænt ifht. de veje jeg har tracet med GPS
og KMS adresse punkterne ligger helt perf.

Bing har gjort at jeg faktisk har fået kortlagt alle veje med adresser i
Kolding, så nu er det "bare" resten der mangler, men det er godt på vej.

/Jens