[Talk-dk] Luftfoto og et lille bitte øb

Esbern Snare esbensnare at gmail.com
Tor Dec 9 09:16:22 GMT 2010

Lige et øb om luftfoto og mapping. Al ære og respekt for dem der
sætter sig ned og mapper landet efter luftfoto, men pas på der er
mange ting der kan gå galt, så ret venligst ikke noget der er lavet
efter gps spor uden selv at have været ude og se på lokaliteten. Jeg
kan se at Strib er blevet mappet efter BING her på det sidste, rigtigt
fint og rigtigt fint at det er noteret som kommentar at det er efter
BING, men der er et par småfejl, som kun kan rettes med lokalkendskab
og det må vi lokale så se at få gjort.

og jo jeg glæder mig også over alle de luftfoto vi skal til at svælge
os i her i fremtiden, det gør mange ting meget nemmere, tak for
indsatsen til dem der får det op at køre.

Mvh
Esbern