[Talk-dk] Redigerede kajkant i Aalborg?

Johnny Rose Carlsen osm at wenix.dk
Tir Dec 14 05:50:03 GMT 2010

Pelle Gøeg <pelle at goeg.dk> wrote:

> Rasmus, når jeg læser din mail, får jeg indtrykket af at der findes
> andre kommunikations kanaler der benyttes til mapping i Danmark,
> informationer jeg desværre ikke rigtig er stødt ind i endnu?

Udover mailinglisten har vi også en IRC kanal [1]. I bund og grund er
det et sted hvor flere personer kan chatte sammen på samme tid. Det
giver en anden type kommunikation end mailinglisten.

Det er hovedsageligt mindre diskutioner, hygge og lidt teknisk hjælp.

OSM har mange kanaler på IRC, du kan læse mere her:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Contact

Og du kan læse lidt om IRC her, hvis du ikke allerede kender til det:
http://en.wikipedia.org/wiki/IRC

Mvh
 - Johnny Carlsen

[1] irc.oftc.net #osm-dk