[Talk-dk] mapping af bygninger med gårdsplads

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tir Dec 14 15:40:06 GMT 2010

Jeg er helt enig med Freek og Ole.

Jeg har allerede taget et par at de store gårde i Kolding området, som det
er beskrevet.

Kan se at det er samme metode de bruger i det sydlige Sverige:
http://www.openstreetmap.org/?lat=55.60245&lon=13.19007&zoom=15&layers=M

<http://www.openstreetmap.org/?lat=55.60245&lon=13.19007&zoom=15&layers=M>Et
nedlagt landbrug har vel også en gårdsplads (oversat farmyard)?

/Jens Windbladh