[Talk-dk] mapping af bygninger med gårdsplads

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Tir Dec 14 08:37:50 GMT 2010

On 14-12-2010 09:30, Freek wrote:

> Det eneste lille problem jeg har med landuse=farmyard er at skille mellem den
> og landuse=residential hvis man har en små landsby som består af almindelige
> huser og gårde.  Så ville jeg tagge det hele med landuse=residential, men det
> ville måske være bedre også at bruge landuse=farmyard.

For slet ikke at tale om at det sikkert kun er halvdelen af alle gårde der
rent faktisk bliver brugt som landbrug nu til dags, selvom de stadig
ligner gårde oppefra (altså nedlagte landbrug). Men vi må jo foretage et
skøn, som så sidenhen kan rettes op hvis folk kommer forbi.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk