[Talk-dk] Mastedatabase, af interesse?

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Ons Dec 29 09:57:13 GMT 2010

Hej

Jeg tænker at det ville være en super fin ting at kører ind, jeg har da
mappet et bunke master i området (Kolding).

Kan dog se at der er en del snak om hvordan man skal tagge dem:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:Tag:man_made%3Dtower

<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:Tag:man_made%3Dtower>Jeg har tagget
et par stykker: *man_made=mast*, men synes at det ikke passer helt til alle.
PS. mast bliver renderet i mapnik.

Så jeg tænke, hvis det skal kørers ind i OSM, skal vi være helt afklarede
med hvordan de tagges og at der kan være en mast placeret der i forvejen.

/Jens Winbladh