[Talk-dk] Statusside for motorveje

Erik Klausen ekl at hjemmebedst.dk
Man Mar 15 22:16:21 GMT 2010

Hej alle.

Jeg har lavet en side med status for motorvejsstykkerne. Siden ligger på
den danske forside, under vigtige statussider.

Hvis du skal ud at køre på et motorvejsstykke kan du slå op på
statussiden og se hvad du skal holde øje med undervejs. På nogle stykker
mangler der frakørselsnumre, der mangler enkelte frakørsler (en enkelt,
så vidt jeg husker), og der mangler en del omkring rastepladser.

Hvis du passerer en rasteplads der står som "mangler", så tag en tur
igennem rastepladsen, så den kan blive markeret på kortet. Har du tid,
så markér faciliteterne, og også gerne de forskellige veje i
rastepladsen.

Husk at rette tabellerne bagefter.

mvh.
Erik Klausen