[Talk-dk] Møde i Århus

Erik Klausen ekl at hjemmebedst.dk
Tir Mar 30 13:22:20 BST 2010

Hej OSMere.

Nå venner, skal vi snart have et møde i Århus? Jeg har lavet en afstemning her:

http://doodle.com/participation.html?pollId=7264s78x4u8wx687

men indtil videre er det kun Freek og Jens Winbladh (og mig selv) der har stemt. Det tegner til søndag den 18. april, men vi skulle gerne samle nogle flere, når der nu kommer gæster fra Kolding.

Vi skal helst have den lille OSM-folder lavet færdig, vi skal have kigget på årets fokusområde(r), så skal der planlægges et par map-raids (Lystrup, Hornslet, Randers, for at nævne et par eksempler). Og jeg vil da gerne fortælle om mine vinteraktiviteter, som inspiration.

Så, ind og stem! Også selv om du kan alle dage; jeg vil gerne vide at der kommer nogen. Og vi skulle nødig blive overhalet af Odense, Næstved eller København som den mest aktive by, vel :-)

mvh.
Erik Klausen