[Talk-dk] De nye tal - Folketal i danske byer pr. 1. januar efter byer og tid

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Ons Apr 13 20:02:54 BST 2011

On 13-04-2011 20:42, Ole Laursen wrote:

> Måske er det her noget man burde tage op på den engelske liste. Når
> man læser diskussionssiden til place=, virker det som om de engelske
> grænser er noget tilfældige:

Jeg tror det er noget der altid vil kræve lokal tilpasning. En by på 50000
indbyggere er stort set ikke værd at rendere i USA, mens i Danmark Har vi
kun en god håndfuld der ligger over. Jeg vil umiddelbart mene det er ok at
vi finder på vores egen opdeling.

Om der skal laves om på den opdeling der er dokumenteret i wikien har jeg
ikke umiddelbart nogen holdning til.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk