[Talk-dk] Garmin Edge 705 - OSM cykelkort

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Tor Aug 11 15:21:50 BST 2011

Hej alle

En fra DCF frivillige OSM korps har et  problem med sin Garmin Edge
705 og  OSM cykelkort, han siger at Garmin ikke vil lave ruter når han
skal fra A til B (det er OpenMTB OSM kort). Nogen der har oplevet det
samme? . Jeg har ikke selv haft nogen problemer på Garmin Etrex Legend
HCx, og Edge 705 tilhører den samme serie i udpakningen hos OpenMTB.
Virker fint hos mig når rute per automatik er sat til at beregne til
cykel.

På den DCFs OSM frivilliges vegne siger vi på forhånd tak for hjælpen

/Søren