[Talk-dk] åben offentlig licens og OSM, part 2

Janus Sandsgaard JSG at itst.dk
Tir Aug 16 09:52:14 BST 2011

Jeg er lige her! :-) Meget spændende at dele data mellem Københavns Kommune og OSM, og vi vil meget gerne være med til at rykke på det - praktisk, teknisk, juridisk.
Emil: Synes vi skal vende den over en kop kaffe - du, jeg og Cathrine.  Vores kalender er rimelig flex, og mit nummer er 72 31 91 81.

Mvh
Janus

Janus Sandsgaard
Souschef