[Talk-dk] osmosis - konfiguration af løbenden opdateringer?

Emil Tin ZF0F at tmf.kk.dk
Tir Aug 30 08:49:47 BST 2011

hejsa,

er der nogen der har erfaring med osmosis værktøjet?

jeg har downloaded osm data for danmark, og klippet kbh ud og lagt i en postgis database. so far so good.

jeg har opsat løbende opdatering via osmosis, og  kører opdatering med kommandoen:

osmosis --read-replication-interval workingDirectory=changesets/ --simplify-changes --write-pgsql-change database=osm user=emil

det ser sådan set ud til at virke, men jeg har svært ved at finde noget dokumentation på værdierne i configation.txt. her er min fil.

baseUrl = http://planet.openstreetmap.org/minute-replica
intervalLength=86400
maxInterval=0

hvordan skal intervalLength og maxInterval forstås?

vh
emil tin