[Talk-dk] osmosis - konfiguration af løbenden opdateringer?

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Tir Aug 30 08:58:40 BST 2011

On 30-08-2011 09:49, Emil Tin wrote:
> hejsa,
>
> er der nogen der har erfaring med osmosis værktøjet?
>
> jeg har downloaded osm data for danmark, og klippet kbh ud og lagt i en postgis database. so far so good.
>
> jeg har opsat løbende opdatering via osmosis, og  kører opdatering med kommandoen:
>
> osmosis --read-replication-interval workingDirectory=changesets/ --simplify-changes --write-pgsql-change database=osm user=emil
>
> det ser sådan set ud til at virke, men jeg har svært ved at finde noget dokumentation på værdierne i configation.txt. her er min fil.

> [...]

maxInterval angiver hvor meget osmosis vil hente af gangen. Sætter du den
til fx 900 vil den hente ændringer for op til 15 minutter af gangen (hvis
din database er sakket bagud).

intervalLength kan jeg ikke hjælpe dig med - jeg har ikke en i min
configuration.txt, men det er muligvis også en ældre udgave af osmosis jeg
bruger.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk