[Talk-dk] hvordan er adressepunkterne kommet ind i OSM?

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tor Dec 1 14:41:20 GMT 2011

 Vi har spurgt KMS om vi må importere DAGI (administrative inddeling) for
længe siden, der er ikke kommet svar og jeg har rykket 5-6 gange og hver
gang lyder det at de har et møde lige om lidt, der vil afklare det. :-)

Jeg håber da at I kan få det afklaret via digitaliser.dk, da det ikke giver
mening at vi selv forsøger at lave dette(arbitrære) data.

PS. Jeg er pt. ved at importere Ramsar sites (protection areas), fra
ramsar.org, der er clearet af via et andet forum og vi må importere det.

Mvh
Jens