[Talk-dk] hvordan er adressepunkterne kommet ind i OSM?

Ritz, Katarina karit at KMS.dk
Tor Dec 1 15:46:50 GMT 2011

DAGI-temaerne kan anvendes til kommercielle og ikke-kommercielle formål uden betaling når der gøres opmærksom på ophavsretten. KMS har ophavsretten til DAGI-temaerne i alle målforhold og der skal ved enhver anvendelse gøres opmærksom på Kort & Matrikelstyrelsens ophavsret. Se selv her: http://www.kms.dk/Produktkatalog/DAGI/Rammer_for_DAGI.htm

Så hvis I blot husker at angive ophavsretten, kan I bruge dem som I lyster :-)

Venlig hilsen
Katarina -KMS

________________________________

Fra: Jens Winbladh [mailto:jens at somewhere.dk]
Sendt: 1. december 2011 15:41
Til: OpenStreetMap Denmark
Emne: Re: [Talk-dk] hvordan er adressepunkterne kommet ind i OSM?

 Vi har spurgt KMS om vi må importere DAGI (administrative inddeling) for længe siden, der er ikke kommet svar og jeg har rykket 5-6 gange og hver gang lyder det at de har et møde lige om lidt, der vil afklare det. :-)

Jeg håber da at I kan få det afklaret via digitaliser.dk, da det ikke giver mening at vi selv forsøger at lave dette(arbitrære) data.

PS. Jeg er pt. ved at importere Ramsar sites (protection areas), fra ramsar.org, der er clearet af via et andet forum og vi må importere det.

Mvh
Jens