[Talk-dk] Hjælp til at eksportere enkelte tags (f.eks. fejltags fra Tagwatch)

Morten Siebuhr sbhr at sbhr.dk
Tor Dec 8 20:56:48 GMT 2011

On Wednesday, December 7, 2011, Jens Winbladh <jens at somewhere.dk> wrote:
> Hej Morten
> Jeg er i fuld gang med at rette op på smutterne. Desværre kan
relationerne ikke til søges ud, Så man kan rette dem på den let måde (ikke
hvad jeg kan finde ud). Således retter jeg dem manuelt og det tager lidt
tid, I er velkommen til at rette hvis I se nogen fejl.
> /Jens

OK. Jeg ville ikke lige gøre noget, hvis jeg ødelagde noget automatisk
script/bot ting. Men nu skal jeg nok rette, når jeg støder på dem
fremover...

--
Morten Siebuhr