[Talk-dk] Lidt statistik

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Tor Feb 24 21:57:08 GMT 2011

Min holdning har ikke ændret sig siden den 2010-11-07. Der skulle jeg også
udførligt have redegjort for hvorfor du skal se bort fra "Abbreviations
(don't do it)" anbefalingen. Den wikiside er desværre endnu et typisk
eksempel på at wikien ikke opdateres og englændernes anti-universalisme er
lidt for dominerende.

Jeg er sådan set åben overfor at vi tagger vejadresseringsnavnet som
short_name=* (i stedet for alt_name). Semantisk er det nok bedre som du
foreslår selvom ændringen er meget lille. Imho kunne det være godt med en
fordanskning af den wiki-artikel bl.a. indeholdende dit ændringsforeslag.

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe