[Talk-dk] DK OSM på telefon

OIe Laursen olau at hardworking.dk
Søn Feb 27 10:18:18 GMT 2011

Martin List-Petersen <martin at ...> writes:
> Nord- og Vestjylland mangler en del veje også indenfor nogle af de
> mindre byer. Jeg tror ikke der er nogen aktivt derovre.

Vi er nogle stykker heroppe i det nordlige. Men jo, der er nogle huller
hvor der ikke engang er god vejdækning, nok mest fordi der ikke bor en aktiv
korttegner i nærheden, f.eks. i den vestlige del af Himmerland. Så hvis
man skal på tur heroppe, er det nok en god idé at lige at tjekke dækningen
først.

Der er dog sket kolossalt meget siden vi fik først Bing og derefter
Fugro-kortene.

Ole