[Talk-dk] DK OSM på telefon

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Ons Feb 23 18:36:19 GMT 2011

Man kan tydeligt se at Synderjylland faktisk er rigtigt godt med, iforhold
til andre regioner i DK. Selv Sjælland er ikke på samme niveau. Se det her:
http://osm.rasher.dk/?zoom=9&lat=55.07471&lon=9.71984&layers=B000FFFFFFFFFFFT
.

Det er rigtigt flot arbejde i laver i Synderjylland.

/--
*Jens Winbladh (Kolding)*

(OSM-Bruger: winbladh)

<http://osm.rasher.dk/?zoom=9&lat=55.07471&lon=9.71984&layers=B000FFFFFFFFFFFT>