[Talk-dk] Source tag

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Søn Feb 27 11:55:26 GMT 2011

On 27-02-2011 12:42, OIe Laursen wrote:

> Det lyder fornuftigt nok og kunne måske også løse det problem at man retter
> halvdelen af en lang landevej og så sidder med problemet om man skal dele den
> eller tagge det hele med source=Fugro.

Tjaeh, dog mangler der stadig en god visualisering af hvilke ændringer
blev foretaget i et changeset. I mit eksempel er det ikke nemt at se
umiddelbart at det 2. changeset kun tilføjede et par nodes hvor stierne
rammer vejen. Det kunne lige så godt have rettet hele vejens forløb. Men
informationen er der - det er bare ikke så let tilgængeligt.

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk