[Talk-dk] Source tag

OIe Laursen olau at hardworking.dk
Søn Feb 27 11:42:11 GMT 2011

Jonas Häggqvist <rasher at ...> writes:
> Det er ikke sandt. Hvis vi tager en tilfældig vej, Poppelvej i Horsens[1],
> så kan man snildt åbne den og se hvilke changesets den er blevet rettet i
> - 6581357[2] og 6580736[3]. Kigger man på disse to kan man se for hvert
> changeset hvad source er. I dette tilfælde, begge Bing. Det gør det i mine
> øjne en nemmere at gennemskue hvilke kilder der er benyttet. Sad
> source-tagget på vejen kunne man ikke vide sig sikker på at ændring nummer
> 2 var med Bing som source (måske havde vedkommende bare glemt at rette
> source-tagget?).

> [...]

Det lyder fornuftigt nok og kunne måske også løse det problem at man retter
halvdelen af en lang landevej og så sidder med problemet om man skal dele den
eller tagge det hele med source=Fugro. Men med Potlatch 2 er der ikke en nem
måde at se ændringer på så vidt jeg ved, og man kan slet ikke tagge changesets.

Ole