[Talk-dk] Lidt statistik

Jonas Häggqvist rasher at rasher.dk
Søn Feb 27 22:11:42 GMT 2011

On 27-02-2011 21:11, Niels Elgaard Larsen wrote:

> Ja, det vil være godt. Og nu vi er i gang med ønskelisten:
>
> * Kunne vi få en liste for hvert postnummer med adressen på det første hus på hver
> manglende vej?

Jeg har lavet en side her der nok kan bruges:

   http://osm.rasher.dk/tools/missing_streets.php

> * Eller et lag i osm.rashmer.dk med adresser, der mangler en vej. Og gerne et lag, der
> bliver vist på et højere niveau end de eksisterende adresser.

Et lag tror jeg ikke det bliver til, da det trækker forholdsvist hårdt på
databasen at lave de her rapporter - så jeg tror ikke det vil fungere
hurtigt nok til at være brugbart. Det ville nok blive lige så begrænset
som Geofabriks (mht hvilke zoom-levels der er tilgængelige).

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk