[Talk-dk] Lidt statistik

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Man Feb 28 21:03:28 GMT 2011

On 2011-02-28 20:32, Ole Nielsen wrote:

> Lade dem være. Adresserne eksisterer i systemet, husene mangler bare. Et
> af mange projekter, der snublede over finanskrisen! Har selv et eksempel
> fra Juelsminde (Lindehaven), der heller ikke er kommet længere end
> græsmarksstadiet.

Det kunne nu være meget godt at holde lidt styr på dem. Jeg har mærket nogen med en Fixme.
Og hvis jeg kommer i nabolaget til dem, kunne jeg godt finde på at tage en omvej med min
GPS. Og der er jo ingen grund til at mere end een skal gå forgæves.

> Et lidt andet problem:
> Hvad gør I med adresser, der åbenlyst er blevet ofre for et for kort
> indtastningsfelt? Nogle eksempler: "Kaptajn Bertelsensv" i 7120
> Bredballe, "Borgm Madsens Gade" og "Windfeld-Hansens Gd" i 7100 Vejle,
> "K Nielsens Koloni" ved 7130 Juelsminde (K står for Karl).

Ja, især "Gl Nykøbingvej" irriterer mig.
Jeg har tagget den med med name = Gammel Nykøbingevej, og short_name = Gl Nykøbingvej
Men er det noget der forstås af rasher.dk, Geofabrik, osv?