[Talk-dk] Lidt statistik

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Man Feb 28 21:11:58 GMT 2011

Mandag 28 februar 2011 22:03:28 skrev Niels Elgaard Larsen:

> Ja, især "Gl Nykøbingvej" irriterer mig.
> Jeg har tagget den med med name = Gammel Nykøbingevej, og short_name = Gl
> Nykøbingvej Men er det noget der forstås af rasher.dk, Geofabrik, osv?

Det er formentlig ikke noget der umiddelbart forstås af de steder,  men jeg
kan rigtig godt lide den måde at gøre tingene på, så det kunne måske fixes.
Rasher kunne man sikkert nemt få til at bruge short_name og måske man kunne få
Geofabrik til det også.

Jeg er heller ikke ret vild med de der underlige vejforkortelser man ser mange
steder.

--
Mvh Michael