[Talk-dk] Aftale om ortofotos for Danmark - work in progress

Peter Brodersen peter at ter.dk
Lør Jan 1 21:34:46 GMT 2011

Hej,

2011/1/1 Jeff Huntington <jeff.huntington at tdcadsl.dk>:

> Kunne jeg lægge billet ind på Gilleleje, Munkerup og områderne lige syd
> derfor? Ved ikke præcist hvordan det ligger i forhold til de 10x10 km, men
> håber ikke, at det er for meget. Så kunne jeg komme videre med mit andet
> fokusområde her i vintermånederne (har sommerhus deroppe!)

Yep, jeg finder dem frem. Der går nok en halv times tid.

Jonas har i øvrigt også stået bag koden til den her oversigt, som
måske kan hjælpe folk - eller om ikke andet bare mig selv:
http://fugro.findvej.dk/fugro2005/overview.png
(ved ikke lige om man kan lægge den ind over det eksisterende
OSM-kort; det kan måske være svært at finde de rigtige tiles, når der
ikke er den store reference)

- Peter Brodersen