[Talk-dk] Aftale om ortofotos for Danmark - work in progress

Peter Brodersen peter at ter.dk
Lør Jan 1 21:57:40 GMT 2011

Hej,

2011/1/1 Peter Brodersen <peter at ter.dk>:

> Yep, jeg finder dem frem. Der går nok en halv times tid.

Så skulle den være der.

Mere generelt: Nogle gange kan der i øvrigt optræde områder, som kun
kan ses, når man er zoomet ud, og ikke når man zoomer ind. Det sker,
hvis systemet har registreret en fil, som endnu ikke er
færdiguploadet. Som altid hjælper det bare at vente lidt tid, typisk
en 10-20 minutter :-)

- Peter Brodersen