[Talk-dk] Aftale om ortofotos for Danmark - work in progress

Steen Sigaard steen.sigaard at gmail.com
Søn Jan 2 14:43:45 GMT 2011

Hej Peter

Super at I får billeder med. Jeg havde aldrig troet, at der skulle komme
billeder til støtte for mapningen af Struer.
Jeg har hygget mig med
Struer<http://steensigaard.blogspot.com/2010/12/mit-arbejde-med-at-fa-struer-med-pa.html>de
sidste par måneder ved brug af cykel og GPS-tracer. Mangler meget i
den
nordlige del, da jeg ikke kommer her ved små omveje til og fra arbejde.

Kunne jeg få 626-47 og 625-47 med, ville det være dejligt.

Steen Sigaard
steen.sigaard at gmail.com