[Talk-dk] Aftale om ortofotos for Danmark - work in progress

Peter Brodersen peter at ter.dk
Søn Jan 2 11:53:37 GMT 2011

Hej,

2011/1/1 Peter Brodersen <peter at ter.dk>:

> Jonas har i øvrigt også stået bag koden til den her oversigt, som
> måske kan hjælpe folk - eller om ikke andet bare mig selv:
> http://fugro.findvej.dk/fugro2005/overview.png

Nå, den trak efterhånden lidt for mange tænder ud, efterhånden som der
kom flere billeder online. Så det link virker ikke mere. Men:

> (ved ikke lige om man kan lægge den ind over det eksisterende
> OSM-kort; det kan måske være svært at finde de rigtige tiles, når der
> ikke er den store reference)

Det er der nu. Tjek fx:
http://fugro.findvej.dk/?zoom=9&lat=55.36455&lon=10.60958&layers=BFT

Så skulle det være let at vælge et sted, man vil have frem i køen.

I løbet af natten er der så uploadet en håndfuld filer, så nu er der
også fuld dækning af Bornholm, Lolland, Falster, Samsø, Anholt, Ærø og
det meste af Tåsinge, Als, Langeland, m.m.

- Peter Brodersen