[Talk-dk] fejl i josm

Anders Lund anders at alweb.dk
Man Jan 3 19:50:10 GMT 2011

Hej Jens,

Tak for tips, jeg prøver at bruge dem :)

Stedet er
http://www.openstreetmap.org/?lat=55.03521&lon=10.25158&zoom=15&layers=M

On Mandag den 3. januar 2011, Jens Winbladh wrote:
> Hej

> Kender ikke lige til problemetm hvor er vi henne i landet?

De polygoner der mangler rolle er øernes kystlinje.

> Har du et link til stedet - Evt. kan du bruge
> *noexit=yes<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:noexit>

Det hjalp, den advarsel er borte (men er det smart at skulle bruge et tag for
at omgå en advarsel - er det ikke advarselen der er forkert?). Molen bliver
synlig når kystlinjen opdateres.

> Ja, ellers er det svært for routeren. Jeg bruger
> amenity=ferry_terminal<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity%3Dfer
> ry_terminal> til
> punktet imellem færgeruten og land. Se evt. http://osm.org/go/0H5BxTCi0--

Tilføjet. Jeg kiggede også på Assens, og derefter på Bogø - der kunne man også
godt lige fikse et par ting... :)

--
Venlig hilsen,
Anders