[Talk-dk] Fejl i Fugro-fotoene

Anders Lund anders at alweb.dk
Ons Jan 5 15:05:08 GMT 2011

On Onsdag den 5. januar 2011, Ole Laursen wrote:
> Hejsa!
>
> Der kan altså godt være nogle signifikante unøjagtigheder, f.eks. fandt jeg
> et problem da jeg fulgte vejen her:
>
> http://fugro.findvej.dk/?lat=56.82092&lon=9.96691&zoom=17&layers=BTF
>
> Hvis man følger kanten af fotoet sydpå, bliver det værre endnu. Har vi
> nogen mulighed for at få det passet det afvigende foto bedre ind? Det er
> nok noget med at det skal skaleres lidt.

For mig ser det mere ud som om det ikke er placeret rigtigt, og så har de
sløret det lidt. Jeg har et lignende sted på Skarø[1], hvor en vej synes at
være synlig to gange, og det skæve billede synes i let uoverensstemmelse med
fx adressedataene, som ellers passer perfekt "normalt".

[1] http://fugro.findvej.dk/?lat=56.82092&lon=9.96691&zoom=17&layers=BTF

--
Venlig hilsen,
Anders