[Talk-dk] Fejl i Fugro-fotoene

Ole Laursen olau at hardworking.dk
Tor Jan 6 22:47:38 GMT 2011

Ole Laursen <olau at ...> writes:

> Jeg kiggede lidt på oversigtskortet, og problemet ser ud til først
> og fremmest at befinde sig i 10km_629_55.ecw selvom _56 måske også
> er berørt. Hvis jeg kan suge den ned på en eller anden måde, kunne
> jeg stadig godt tænke mig at se om jeg kan reparere lidt på det.
>
> Det er forresten godt nok nogle kæmpe billeder det er sat sammen af.
> Så vidt jeg kan se, går forskydningen ca. mellem disse to punkter
>
>   http://fugro.findvej.dk/?zoom=18&lat=56.7678&lon=9.96528&layers=BTF
>   http://fugro.findvej.dk/?zoom=18&lat=56.83788&lon=9.96693&layers=BTF

Hah! Jeg tænkte jeg ville se om jeg kunne finde højre kant, siddet og surfet
rundt i laaaang tid. Og så ligger den lige ved siden af:

  http://fugro.findvej.dk/?zoom=17&lat=56.82117&lon=9.98228&layers=B

Lige syd for er det da gået helt galt:

  http://fugro.findvej.dk/?zoom=17&lat=56.81449&lon=9.98196&layers=B

Men det skyldes muligvis at marken lige er blevet tilsået eller noget.

Ole