[Talk-dk] Kystlinie relationen (var Re: fejl i josm)

Ole Nielsen on-osm at xs4all.nl
Tor Jan 6 10:02:39 GMT 2011

Har allerede et svar fra ham. Relationen var til et privat projekt,
tilsyneladende noget med geocaching! Ideen er at kunne tegne et dynamisk
Europa kort baseret på kmz filer. For at skabe kmz filerne har han lavet
de her relationer (andre lande har dem også) og derefter downloadet dem.
Et eksempel:

http://www.stefanmenzel.de/geocaching/karte2.php?redraw=1&minlat=54&maxlat=58&minlon=7&maxlon=13

"I downloaded the relation and created a kmz-File of it, so I don't need
the relation anymore. But I don't know if any others may be interested
in such a relation!?

If it causes trouble, please delete it. I'm sorry for that! "

Så vi kan godt slette relation 938868. Men måske skulle vi lige lade den
stå lidt, hvis nogen skulle have lyst til at suge "indholdet" til deres
private danmarkskort.

Ole