[Talk-dk] Fejl i Fugro-fotoene

Ole Laursen olau at hardworking.dk
Tor Jan 6 22:13:21 GMT 2011

Ole Laursen <olau at ...> writes:
> Inden den mulighed bliver begravet helt, hvordan er det så lige
> filerne ligger? Der burde være en .ecw for området? Hvis jeg kan
> få den konverteret til et eller anden Gimp'en kan læse og åbne den
> på en spand med en ordentlig skudefuld RAM, så er der måske en
> mulighed der?
>
> Kan jeg på en eller anden måde få adgang til filen så jeg kunne
> prøve?

Jeg kiggede lidt på oversigtskortet, og problemet ser ud til først
og fremmest at befinde sig i 10km_629_55.ecw selvom _56 måske også
er berørt. Hvis jeg kan suge den ned på en eller anden måde, kunne
jeg stadig godt tænke mig at se om jeg kan reparere lidt på det.

Det er forresten godt nok nogle kæmpe billeder det er sat sammen af.
Så vidt jeg kan se, går forskydningen ca. mellem disse to punkter

  http://fugro.findvej.dk/?zoom=18&lat=56.7678&lon=9.96528&layers=BTF
  http://fugro.findvej.dk/?zoom=18&lat=56.83788&lon=9.96693&layers=BTF

Det er forresten dejligt at drøne rundt på de cachede steder nu.

Ole